l'Escola

Connectar, aprendre, cantar, tocar, crear, compartir, descobrir, gaudir.
La música és el fil conductor d’un projecte educatiu adreçat a totes les edats i obert a tots els estils.
Una escola on tothom hi pugui trobar la seva cançó.

Qui som?

L’Escola de Música de l’Orfeó Lleidatà és un centre autoritzat pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. Oferim un ampli ventall d’activitats per a totes les edats, des de sessions per a nadons fins música per adults.

L’oferta educativa està dissenyada per adaptar-se a les necessitats i interessos de l’alumne gràcies a l’ampli ventall d’especialitats instrumentals i la diversitat d’itineraris formatius en clàssica, jazz i música moderna.

Què fem?

El nostre model d’aprenentatge és molt vivencial, basat en metodologies actives i en el gaudi de la música des d’una atenció individualitzada. Al mateix temps, donem especial importància a les activitats de música en grup com el cant coral, orquestra simfònica i de corda, big band, combos moderns i altres agrupacions.

L’aposta per la qualitat i la recerca és una constant dins del projecte. Actualment compta amb col·laboracions externes d’alt valor afegit com la músic i pedagoga Dàmaris Gelabert i el Taller de Músics de Barcelona.

Consulta els Horaris 2023/24.

Organigrama

Vols més informació?